Bende son yıllarda aglayamiyorum. Çok ağlardım eskiden sonra bir hocam çok güzel bir nasihat verdi dedi ki ağlamanın kıymeti olsun. Herşeye ağlarsan bu zaten herseye ağlar derler aglamani kimse umursamaz. Eşim de bile farkettim bunu. Şimdi çok az agladigim için agladigim zaman eli ayağına dolaşıyor.
Ağlarım çok duygusalim
1,512,468 soru
24,669,514 cevap
367,180 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın