0 oy
302 göst.
Diğer kategorisinde (1,721 puan) tarafından
2 adet %100pamuk ikili takım ve bir adet üst takım 260 tl pahalı mi sizce.? 

4 Cevaplar

0 oy
(6,078 puan) tarafından
Bence pahalı değil 
-Reklam-
0 oy
(9,212 puan) tarafından
Pahalı değil ama kaliteli mi acaba o paraya bir takım kıyafet kalmadı kız 
(1,721 puan) tarafından
Kumaşı çok güzel baskıları yapıştırma değil kendinden ben çok begendim
0 oy
(11,989 puan) tarafından
Çok iyi bence bende aldım  tünik 100 tl kapanyadayı bide pantolon aldım 150 tl kotlardan diyil bayramda giycem ben
(1,721 puan) tarafından
Valla ben kızım için alcm bebek
(11,989 puan) tarafından
Ben onda aldım geçen 150 tl aldım takım
0 oy
(672 puan) tarafından
Çocuk için 2 alt 2 üst mü gayet iyi 
(1,721 puan) tarafından
Ebet asko çocuk icin

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 520 göst.
24 Kasım 2022 Diğer kategorisinde curious (1,721 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 701 göst.
10 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Miraysu (2,938 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 254 göst.
+1 oy
28 cevap 1,496 göst.
28 Nisan 2024 Güzellik-Bakım kategorisinde Birmucizeolsunn (113 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,298 soru

24,667,348 cevap

367,060 kullanıcı

...