0 oy
251 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (801 puan) tarafından
bugüne kadar kiz dediler bugun farkli doktora gittim erkek gibi duruyor dedi emin konusmadi yanılma olabilir mi alışverişini hep pembe yaptım acaba değiştirsem mi

3 Cevaplar

0 oy
(1,768 puan) tarafından
Kuzucum bence başka bi doktora saha git
(801 puan) tarafından
öyle yapcam ama randevu bulamiyorum yarin özele gidiyim dedim
(1,768 puan) tarafından
Aynen benimde erkek ama içimde kız gibi. Çocuk kendini hep saklıyor acaba kız mı diyorum doktor eminim dedi
-Reklam-
0 oy
(1,015 puan) tarafından
Ayrıntılıda ne dedıler. Gercı bana ayrıntılıda da kız dedıler ama erkek dogdu
(801 puan) tarafından
ayrintiliya girmedim randevu bulamadim
0 oy
tarafından
Doğana kadar kız bilip erkek doğanlar var ya da erkek diyip kız doğanlar var o yüzden her zaman unisex olarak alınmalı bence. 
(801 puan) tarafından
aynen hrpsi kiz deyince gecen hafta yaptim alışverişini bugun erkek gibi duruyor dedi

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 134 göst.
31 Ocak 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 30052020 (801 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 437 göst.
3 Aralık 2022 Aile & Aşk kategorisinde 44123444 (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 441 göst.
+1 oy
5 cevap 378 göst.
25 Ocak 2022 Aile & Aşk kategorisinde 1prenses_1prens (715 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,253 soru

24,666,839 cevap

367,043 kullanıcı

...