Oncelikle uretmek çalışmak çok güzel ama her kadın çalışmak zorunda degil, eger bastan anlaştıysa. Bu demek degilki sorumluklarinida yapmayacak. Evin duzenini saglamak, ev hanimligida mühim bana göre. Şartları el veren mutlaka çalışmalı ama ya el vermeyenler. Eşinle acik acik konuş ve asla bu konuda kendini degersiz hissetme sen ne yaparsan yap çok değerlisin
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın