0 oy
144 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,204 puan) tarafından
Kızım masanın üstünden düşmüş masanın kenar kısmı vajinasına gelmiş ve 2 damla kadar kan geldi. Kontrol ettim çarpmadan kaynaklı giriş kısmında kan uyuşmuş.. birikmiş.. kanamanın devamı gelmedi.. sorun olmuş mudur. Sabah randevu aldım hastaneye ama için içimi yedi çocuğuma zarar gelmiş midir. 9 yaşında kizm
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
(1,124 puan) tarafından
Ah ah canım ya. 9 yaşında masanın üstünde ne işi var. Yara falan var mı . İnşallah dıştan bir kanamadir.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 916 göst.
0 oy
3 cevap 392 göst.
21 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Havin06 (4,357 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 1,345 göst.
9 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Nehirr1562 (9,610 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 983 göst.
15 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Mevlanaa (4,848 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,775 soru

24,673,578 cevap

367,411 kullanıcı

...