Maalesef bende sallayarak uyutuyorum benimki uyudu çoktan. Cok uğraştım kendi kendine uyusun ama olmayinca olmuyor inatçı benimki cok iyi anlıyorum seni insan bazen sinir oluyor heryeri agriyo hele uyumakta direninceee
Malesef bende onlardanim
9 aydır sallıyorum
Bizimde şu aralar çok uğraştırıyor ya ayak istiyor gece uyandığında felan ayağıma aldığımda uyuyor zor dalıyor uykuya da koyduğum anda uyanıyor oyy oyy
1,512,183 soru
24,666,019 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın