0 oy
268 göst.
Diğer kategorisinde (13 puan) tarafından

Boyle taşın üzerine çizdim ama nasil degerlendiricegim aklima gelmedi ayazin odasinda falan guzel dururur ama delemiyorumda kirilir diye siz bi fikir verirsiniz belki :) 

image

2 Cevaplar

0 oy
(9,528 puan) tarafından
Ne güzel yapmışsın. 
(13 puan) tarafından
Teşekkür ederim :)
(9,528 puan) tarafından
Ama nerde nasıl değerlendirilir fikir üretemedim.
(13 puan) tarafından
Asılcak bisey olsa iste nasil asabilirim duvara acaba
(9,528 puan) tarafından
Altında stand gibi dik duracağı bişi olsa konsol üstüne de konur bence biblo gibi
-Reklam-
0 oy
(6,078 puan) tarafından
Çok güzel olmuş:) aslında böyle nasıl desem tutacak gibi bir aparat satılıyor hani tabaklar için de kullanıyor. Ondan alabilirsin
(13 puan) tarafından
Nerde bulabilirim acaba teşekkür ederim bu arada :)
(13 puan) tarafından
Bide esimle kendimi cizmistim tabloya salona assam yakisirmi sence sacma mi durur
(6,078 puan) tarafından
Sadece taşa mi çiziyorsun merak ettim ben de resim yapıyorum.  Dur canım ablamda vardı zamninda tatilde cizdirmis eşini taşa simdi kitaplığında duruyordu diye hatırlıyorum fotoğraf isteyeceğim
(13 puan) tarafından
İlk defa taşa cizdim bayadir cizmiyodum biseyler cocuk olunca bide tabloya esimle ikimizi cizdim ikisini salona asmayi dusunuyom ama taşi nasil sabitlicem :D sacma durmaz demi salonda

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 423 göst.
21 Ocak 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Nur29 (367 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 237 göst.
10 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Rabia_68 (68 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 520 göst.
1 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Ceylin16 (20 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 504 göst.
5 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Kizannesiyim (796 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,289 soru

24,667,221 cevap

367,055 kullanıcı

...