Ben bayramlık almıyorum kendıme cocuga alıyorum sadece
O güne sağ salim çıkalım da bı hayırlısi ile
1,512,349 soru
24,668,015 cevap
367,105 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın