Ben bayramlık almıyorum kendıme cocuga alıyorum sadece
O güne sağ salim çıkalım da bı hayırlısi ile
1,512,377 soru
24,668,371 cevap
367,122 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın