Kızlar saçımı kestiresim var belimde hemen hemen. Hem kalın hem sık saçlarım. Dalgalı. Kuaför 90 dedi kesin için. Pahalı geldi bana. Asgari ücret ile geçiniyoruz malum. Tesettürluyum zaten. Kendim veya eşim kesse olur mu ki? 2 çocuk ile bakamıyorum.
Evde kesen kizlar nasıl kesiyorsunuz?
Ben de kestirdim 100tlye ama inan kısa saç mükemmel bir rahatlık kuaförde kestir. Sen kestirirsen eşine , ben kestirirsem eşime , bu kuaförler ne yiycuk
Duştan sonra saçlarını ıslakken tara eşinde traş makinesi ile arkadan kessin geçen gün kuzenimin saçını öyle kestik gayet iyiydi veyaa saçlarını iki yandan ör ve ucundan ne kadar kesmek istiyorsan kes ben kendim öyle yaptım
1,512,350 soru
24,668,003 cevap
367,103 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın