Milli yemeğimizi yapcam
Hiç bişey daha eve gitmedim oğlanın pooohh yapmasını bekliyorum hastaneye gitcezz
Karnabahar yemeği yaptım sadece. Eşim iftarda evde olmayacak bana da yeter
Davetliyiz, yan gelip yattım
1,512,332 soru
24,667,864 cevap
367,087 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın