0 oy
625 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kizlar hamielyim 37.haftadaym ne yaptiysam u.y.u.z hastalgi gecmedi yoruldum doktor hamilelikten dolayi ilacta veremiyor sadece kewelleda adinda bir losyon oda haftada 1 kullaniliyor beyaz sirkeyle kukurtlu sabunla her seyi denedim ama yok gecmiyor ne yapcm 

3 Cevaplar

0 oy
(7,514 puan) tarafından

image

 bekli isine yarar canım 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Allah yardımcın olsun canım benim bebeğim **** olmuştu ne çektik ama biz çabuk atlattık
tarafından
Nasil kurtuldnz
tarafından
Eczanenin hazırladığı krem
Kükürtlü sabun
Ve düzenli sirke ile ev temizliği + losyon
0 oy
tarafından
Uy.uz olduğuna emin misin cnm çünkü o hastalık vücutta sulu sulu yaralar oluşur falan ben hamileyken kaşıntı oldu **** sandık ama değil başka bısey miş krem verdi ciddiye karışım dı o kurtardı benı ciddiye ye gidin özellikle devlet hastanesinde iyi bir ciddiye bul 
tarafından
Cildiyeye gittim **** baslangici dedi

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 672 göst.
22 Mayıs 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Gamzeli_1 (254 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 165 göst.
16 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Naz07 (105 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 492 göst.
2 Şubat 2020 Diğer kategorisinde Hanifearas (89 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 715 göst.
23 Ocak 2020 Diğer kategorisinde Zehrraa (1,462 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,251 soru

24,666,815 cevap

367,042 kullanıcı

...