0 oy
209 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (3,104 puan) tarafından
Kızlar kızım 1 yaşına yeni girdi. Tartida 9 küsür çıktı.  En son 1.5 ay önce flan tartilmisti o zamanda yine aynıydı. İstahi da yerinde ama aşırı hareketli bir bebek yürüyor da şimdi hiç oturmuyor. İlk altı ay mama meme idare ettik. Şimdi mamayi da bıraktım. 15 gündr vermiyorm. Versemde çoğu zaman içmiyordu. Kilosu eşim de kayannam da iyi diyor. Annem ne zamn görse çok zayıf diyor. Kendin kilo almışsın kız hiç almamış diyor. Moralim bozuluyor. Sağlığı da şükür yerinde ama bu kiloyu bazen kafama çok takıyorum 

4 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Canım diğer bebeklerle kıyasla ma 

Şimdi biri çıkıp 12-13 diyck moralin bozulck 

Sağlığı yerindeyse iştahi da varsa tamdır 

Kimseyi kafaya takma

Büyük ler çocukların kolları bacakları boğum boğum et olsn istyorlr

(17,127 puan) tarafından
Ağzına sağlık benim kızı da zayıf zayıf deyip duruyorlar özele de göturdum  üniversite hastanesınede kilosu normal dendı takmıyorum artık
-Reklam-
0 oy
(17,480 puan) tarafından
Sağlıklı yerin de olsun 

Tam yürüme aşamasında çok hareketliler haliyle yedikleri eriyor 
0 oy
(1,002 puan) tarafından

Bu post si.dik yarisina döner:)canım kilosu gayet iyi bir sorun okşa ebeniz gerekeni söyler zaten takma kimseyi. Benimkiler kilolu da ne oldu sağlıklı bisey değil kilolu olması 

0 oy
(10,617 puan) tarafından
9nküüsürdü ama doğum kilonuz önemli

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 656 göst.
31 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Esraack (44 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 563 göst.
12 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Derimom (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 430 göst.
19 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Cansu07 (10,514 puan) tarafından soruldu
+1 oy
84 cevap 2,221 göst.
5 Haziran 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,333 soru

24,667,879 cevap

367,087 kullanıcı

...