37 haftalık hamileyim bu zamana kadar sigarayı bırakmadım doktorum üçten fazla içme dedi içmediğim zaman elim ayağım titriyor bir tuhaf oluyorum iyi bişey değil biliyorum her içtiğimde bin pişmanlık duyarak içiyorum ama elimden birşey gelmiyor işte
1,512,157 soru
24,665,644 cevap
366,961 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın