37 haftalık hamileyim bu zamana kadar sigarayı bırakmadım doktorum üçten fazla içme dedi içmediğim zaman elim ayağım titriyor bir tuhaf oluyorum iyi bişey değil biliyorum her içtiğimde bin pişmanlık duyarak içiyorum ama elimden birşey gelmiyor işte
1,512,313 soru
24,667,612 cevap
367,074 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın