İlkdefa yaptım çok güzel.oldu amaasrafli bir daha yapmam belkide sizde her gün iftara tatlı yapanlardanmisiniz
Ağlayan pasta yapcam
Afiyet olsun canım. Tatlısız yaşayamayanlardanım
bu da benden ⚘
1,512,669 soru
24,672,115 cevap
367,312 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın