Kizlar biliyorum coook post actim bu konuda ama hakkinizi helal edin. Şimdi beta hcg degerim 352 cikmis galiba hamileyim ama ustte prolaktin de "gebe olmayan kadin" yaziyor ne alaka
1,512,441 soru
24,669,200 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın