Kizlar biliyorum coook post actim bu konuda ama hakkinizi helal edin. Şimdi beta hcg degerim 352 cikmis galiba hamileyim ama ustte prolaktin de "gebe olmayan kadin" yaziyor ne alaka
1,512,382 soru
24,668,449 cevap
367,124 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın