Şu anda ağlayarak yazıyorum bunu. Ben mi büyütüyorum bu durumu ya? Kızım 29 aylık ve bugün tamamen kaldırdım bezi. Hep altına yaptı. Allah'tan alıştırma külodu var da çok kirlenmedi etraf. Çok üzgünüm şu anda. Doğru mu ilerliyorum bilmiyorum. Lütfen yardımcı olun ya. Yoksa gece filan ne yapacağım böyle
1,512,233 soru
24,666,632 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın