0 oy
190 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (6,866 puan) tarafından

Hamileyim zannettim test için 2-3 gün gecikme bekleyecektim. Bi gün gecikmeli adet oldum bugün. Ama sol kasıktaki batma ve gerilme geçmedi. Neden acaba? Sağda bişey yok ortalarda falan da.

Daha önce küçük bi kistim olmuştu. Ama onda hem sağ hem sol orta her yerde bi ağrı gerilim vardı. Bu nedir acaba? 
Sizce kimyasal falan mı adet bitince geçer mı? İnşallah geçer. Tekrar kistle uğraşmak zor yaa kistse eğer:(

2 Cevaplar

0 oy
(263 puan) tarafından
Üşütmüş olabilir sin enfeksiyon kapmış olabilir sin 
-Reklam-
0 oy
(2,140 puan) tarafından
Benim hem polikistiğim var hem de bazen adetten önce kist olur aynı dediğin belirtilerle adetle birlikte geçer. Kist olabilir muhtemelen.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 161 göst.
0 oy
1 cevap 297 göst.
10 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Bsranaz (608 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 226 göst.
30 Ocak 2025 Aile & Aşk kategorisinde Hasret3434 (77 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 580 göst.

Kategoriler


1,512,750 soru

24,673,348 cevap

367,397 kullanıcı

...