0 oy
192 göst.
Diğer kategorisinde (11 puan) tarafından
Bir hafta önce doğum yaptım kayınvalidem bebeği banyo yapınca tuzlayalım diyor. Doktora sorduk sakın yapmayın demişti. Kendisi ısrar ediyor. Ben istemiyorum.Siz böyle bir şey yaptınız mı bir sakıncasını gördünüz mü 

2 Cevaplar

0 oy
(55 puan) tarafından
Allah göstermesin canım bisey olur da sakin yapmayın çok saçma birşey sonuçta senin çocuğun kayinvaliden ne karışır çok riskli bişey çocuğuna da zararı olur
-Reklam-
0 oy
(2,381 puan) tarafından
Bı tanıdığımiz sırf bu tuzlama adeti yüzünden bebeğini kaybetti ,bebek kaldıramadi, bende de tranva oldu bu resmen, ikizlerime doğum yaptığımda çok ısrar ettiler, asla yatırmadim, kırılan da oldu hiç umrumda değil kimse evlatlarımdan daha değerli değil.

İlgili sorular

0 oy
24 cevap 822 göst.
7 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde rabiaans (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 118 göst.
7 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde rabiaans (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 238 göst.
7 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde rabiaans (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 209 göst.
7 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde rabiaans (11 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,242 soru

24,666,721 cevap

367,038 kullanıcı

...