Eşimle aram kötü değil çok şükür ama bazen felaket kavga tartışmamız oluyor umurumun köşesi bile olmuyor gülüyorum hep açarım bi dizi sevdigim yiyecekleri alırım yanıma bakarim keyfime çokta tın
Sende söylemişsin. Kafaya yakmayacak, kendi hayatına bakarak
1,512,570 soru
24,670,973 cevap
367,260 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın