Hep buralardayım diye yemeği yetiştiremicem, etrafı süpüremicem sandınız di mi? ÇOK YANILDINIZ minik tırtıllarım. Tüm işler bitti kahvem ve ben keyif yapıyooooruz. Siz napıyosunuz bakim balımsılar
Afiyet olsunn
Afiyet olsun cnm
Isim 3 te bitti yemeğimi geç yedim hastayım grip oldum can cekisiyom
Ooo bende evi dip bucak temizledim yemegi hazırladım uzandim TV izliyorum kaynanam gili bekliyorum
Ayyy bi bardakta bana gelse ne güzel olurdu valla bi üşüme geldi içime
1,512,328 soru
24,667,819 cevap
367,084 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın