Allahtan eltim falan yok ha herkes eltiden şikayetçi bu ara
Ya onu bilmem de ben dövdüm ertesi günü hiç birşey yok gibi yüzsüzlük yapıp gittim evinde çay içtim ahahhaha ama kaynanam zor aldıydı elimden
Allah'tan eltim falan yok ya
Napıcan o zaman sende onu taklit ediceksin onun sana yaptığının aynısını sen ona yapıcak sın
1,512,233 soru
24,666,634 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın