Bizimde 3 ayı geçti doğum yapamı ama maşallah kayınpederim daha torunu görmeye 4 kere gelmiştir bizimkilerde aramaz sormaz necisiniz die böylesimi iyi öylesimi dersen böyle karısan yok kafam rahat cocugumu istedigim gibi büyütüyorum sadece annem kalıo bende 3 aydır onuda ben yollamıyorum benim eliö ayağım oluyo çok şükür ben iş yapıyorum o çocuga bakıo yada ben cocuk bakıyorum annem işleniyo birbirimizi idare ediyoruz ben gayet mutluyum eşimde bu cocuk büyümeden evine gitmek yok diyo
1,512,456 soru
24,669,368 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın