Evim öyle ve herkes çok beğeniyor bende öyle sâdece bizim ev en yüksekte diye mi bilmiyorum ama yazın çok sıcak kışın çok soğuk tam tersi olması gerekirken
1,512,150 soru
24,665,591 cevap
366,957 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın