0 oy
125 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (164 puan) tarafından
Kızlar üstünü yakmak için fırına atacağım ama pudra şekeri dokunce daha iyi yanıyor diyrolar deneyen var mı 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yaa öyle mi hiç denemedim denersen banada yaz kız merak ettim bak 
-Reklam-
0 oy
(8,707 puan) tarafından
Ben dökmüyorum hic. Sütünü tam çektirmeden dolduruyorum güveclere. Üstü sütlü olduğu için güzel yanıyor 

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 300 göst.
4 Mart 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 303 göst.
14 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Dilankaya (1,086 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 468 göst.
12 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Asabii (1,455 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 197 göst.

Kategoriler


1,512,448 soru

24,669,278 cevap

367,164 kullanıcı

...