0 oy
921 göst.
Diğer kategorisinde (188 puan) tarafından
https://ty.gl/mmx6090j24

Ben mor rengi aldım kötümü sizce ya gözümden düştü  kimse beğendi 

22 Cevaplar

0 oy
(3,231 puan) tarafından
Çok demode duruyor canm 
(1,052 puan) tarafından
Kesin ven beğenirim dedim demodelik benim işim:) ama bende begenmedim
-Reklam-
0 oy
(454 puan) tarafından
Yani çok abiye sever bi insan olmadığım için benim gözüme hoş gelmedi 
0 oy
(4,656 puan) tarafından
Çok daha güzel modeller var bence 
0 oy
tarafından

Annenler haklı canım bende beğenemedim :(

0 oy
tarafından
Bizimle değilsin sade abiyeler daha şık duruyor 
0 oy
(1,272 puan) tarafından
Ben de hiç beğenmedim 
0 oy
(2,359 puan) tarafından

Hayır eski model bu çok sade şık modeller var bak atayım 

imagebbu bı örnek hu mesele çok şık ve modern 

(188 puan) tarafından
Ben böyle simli felan istiyorum  simli bide salaş eşim dar bırakmıyor
0 oy
(187,461 puan) tarafından
valla bende begenmedim
0 oy
(19,922 puan) tarafından
Güzel değil canm
0 oy
(2,466 puan) tarafından
Eski model cnm beğenmedim 
0 oy
(5,740 puan) tarafından
Çok eski model ya hiç beğenmedim bende annenler haklı 
0 oy
tarafından
Çok eski bir elbise. Bilmiyorum yaşın kaç ama bu abiye de oğlunu evlendiren kayınvalide gördüm nişanda giymiş öyle kağıda hoşgeldiniz diyor 
0 oy
(775 puan) tarafından
Hayır canım daha güzel modeller var bence başka bak 
0 oy
(141 puan) tarafından
Ayyy gercekten çok kötü ve demode ya bende beyenmedim soğutmak istemem ama kusira bakma
0 oy
(870 puan) tarafından
Trendyol yıl ındırılı degl cnm gormyrm varsa fotosu atrmsn bakayım
0 oy
(2,319 puan) tarafından
Bence de güzel değil o tarz kemerli elbiseler biraz eski moda bence canim
0 oy
(4,582 puan) tarafından
Daha şıkları var sahiden çok eski model güzel değil canım. 
0 oy
(39,748 puan) tarafından
O paraya daha güzelini bulursun ben beğenmedim böyle tokalı şeyler demode oldu ya 
0 oy
(1,064 puan) tarafından

Hiç güzel değil üstelik simli kolları çok kötü hele o boynundaki kolye belindeki demir aparat :sick: 

Annenleri dinle daha güzel sade şık şeyler var

0 oy
(8,852 puan) tarafından
Begenmemekle haklılar çnkü eski model gbi daha Yeni modeller var

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 410 göst.
11 Haziran 2023 Diğer kategorisinde yenibiben00 (188 puan) tarafından soruldu
0 oy
28 cevap 1,617 göst.
28 Aralık 2025 Moda kategorisinde Yasemince1644 (6,980 puan) tarafından soruldu
+3 oy
25 cevap 1,665 göst.
13 Mart 2025 Aile & Aşk kategorisinde Sevgi344 (580 puan) tarafından soruldu
0 oy
35 cevap 1,414 göst.
4 Haziran 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Mifamilia (126 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,727 soru

24,672,965 cevap

367,374 kullanıcı

...