Bende kalpsizim o zman insanların hüngür hüngür agladigi bir filmi tepkisiz izlerim
7. Kogustaki mucizede kardeşim salya sümük ağlarken ben guluyordum . Sadece babaaaaaaa diyisi üzüldüm ama ağlamadım. Kalpsiz ruhsuz olabilirim
Annelik çok başkadır esin anlayamaz ☺ bizde de eşim duygusaldır o tür olaylara kendisi ağlar
Bigün odaya girdim baktım Selvi boylum al yazmalım izleyip ağlıyor ordada ben dalga geçip gülmüştüm
1,512,230 soru
24,666,613 cevap
367,021 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın