0 oy
337 göst.
Diğer kategorisinde (2,605 puan) tarafından
Eşim emniyette memur.cuma günü Malatya ya 15 günlüğüne göreve gidiyor.bayramda yok.kurbanimiz da kaynanamlarla yan yana oturuyoruz.ayni yere girdik kurbana hisseye.annemlerde memlekete gidiyor bayramda yakın oturuyoruz bende gitmek istiyorum ama nenkadar doğru olur hissemiz olmasa sorun değil de

4 Cevaplar

0 oy
(19,322 puan) tarafından
Nasil yani kurbanda annelere mi gidecen. E sizin kurbani kim halledecek. 
(2,605 puan) tarafından
Kaynanamlar halleder karar verirsem
-Reklam-
0 oy
(4,603 puan) tarafından
Bence kurbaninizin başında durun hem eşiniz de yokmuş başka bir sefere gidersiniz yanj ben olsam öyle yapardım
0 oy
(2,295 puan) tarafından
Kayın validen hallederiz derse anlayışlıysa giderdim biraz gezmiş olursun
(2,605 puan) tarafından
Konuşmadım daha konuyu ama bilemem arada kaldım
0 oy
(324 puan) tarafından
Canım benım eşimde maraşa gitcek ben evimde olucam zaten 15 gün kalıyorlar zaman hemen geciyo bence sende evinde kal en rahatı
(2,605 puan) tarafından
Ya annemde ameliyat oldu gurbetteyiz biz kimse yok anneme bakacak ne gidicem yanına okul bı kapansın bayrama burdayım sanırım gitmem annemlerel

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 486 göst.
25 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Kubrabas (367 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 697 göst.
30 Ekim 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 818 göst.
28 Ocak 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 232 göst.
10 Şubat 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Fatmakayram (178 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,706 soru

24,672,803 cevap

367,361 kullanıcı

...