Her öğlen arası eşim yemeğe geliyor neyse kızın doktor randevusu vardı diye gitmedi , bizi bekledi .hastaneye geldik ,e benimde randevum vardı onlar aşağıda bekliyordu beni dedim hele biraz takilayim arıyorum uygulama yok bı baktim kocam silmiş acaba neden yapmış çok merak ediyorum görünce sorayım
Bizi kıskanmış olabilir
Kıskanmışşşş
1,512,350 soru
24,667,987 cevap
367,102 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın