merhabakızlar bundan kulanan varmı ACABA damaklı almıştım ama agzından cıkarıyordu bende başka bi tane alım dedim eczane bunu verdi damaksız 0 , 6 ay için ama cocuk tutamıyor yanlışmı aldım
1,512,674 soru
24,672,154 cevap
367,319 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın