0 oy
1,310 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (25 puan) tarafından
Öncelikle günaydın ilk gebeliğim çok heyecanlıyım bir taraftan korkuyorum 37 inci haftama gireceğim merak ediyorum sizler kaçıncı haftada doğum yaptınız 

35 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Günaydın ben 38+4 normal doğum yaptım 
(25 puan) tarafından
İlkmiydi kendi sancinizlami oldu. Doğum sancısı nasıl oldu sizde
tarafından
İlk evet kendi sancim vardı hastaneye gittim alttan baktılar henüz doğum için açılma yeterli değil dedi doktor beni eve gönderdi kanamam olabilir normal dedi ama çok olursa geri gel dedi bende gittim 3 saat falan o savcılarla yürüyüş yaptım eve geldim duşa girdim kanamam başladı geri gittim bu sefer 6 cm falan açıklık var dediler suni sancı verdiler 3 saat sonra falandı sanırım doğum başladı
(25 puan) tarafından
Çok güzel benimde iki cm açıklık var iki haftadır sancım yok inşallah olur da suni falan vermezler
(187,414 puan) tarafından
bu hayun catir catir dogurdu epiduralsiz ilk dogum hemde helal olsun baskasi olsa korkup kacar kestirir gobegini
-Reklam-
0 oy
(732 puan) tarafından
39 da sezeryan oldum 
(25 puan) tarafından
Allah analı babalı büyütsün inşallah
0 oy
(17,127 puan) tarafından

sağlıcakla kavuşun ♥suyu azaldı diye aldılar 37+2/normal doğum yaptım bklm bu sefer daha 13 hagtaliğiz :)

tarafından
Cinsiyeti belli oldu mu cnm
(25 puan) tarafından
Teşekkür ederim:) bende biran önce doğurmak istiyorum
(17,127 puan) tarafından
11+4 ikili teste girdım erkek dedi şimdı sonuç için geldım tekrar soracam :)
(17,127 puan) tarafından
yolun sonu görunmuş ,  inşallah sağlıcakla gelsin bebiş♥
0 oy
(152 puan) tarafından
39 da yaptım ama daha yapmazdım da hastanede Altan muane ettiler ertesi günü kendi isteğimle sezeryan oldum 
(25 puan) tarafından
Bende normal doğumdan çok korkuyorum da devlette bana bağlı sezaryen olmuyo sanırım
(152 puan) tarafından
Evet olmuyor sonuna kadar normal istiyorlar en son sezeryana donduruyorlar ben o yüzden özelde oldum bizim burda 17 bin sezeryan eşim düşünmeden hemen verdi 1 gece de karar verdik o kadar korktum ki Altan muaneden daha ilişkiye girmedim bile korkudan
(25 puan) tarafından
Benim eşimde sezaryen olmamı istemiyor sanki kendi doğurcak :))
(152 puan) tarafından
Neden istemiyor
0 oy
tarafından
Tam 39+0 21.15 te kucağıma aldım canım normal doğum yaptım 
(25 puan) tarafından
Allah analı babalı büyütsün inşallah
0 oy
(983 puan) tarafından
37+5 te doğum yaptım sağlıkla aldım kucağıma şimdi 10 aylık çok şükür

Allah sana da kolay bir doğum nasip etsin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 
(25 puan) tarafından
Amin inşallah çok teşekkür ederim. Sizinde Allah Analı babalı büyütsün
0 oy
(1,282 puan) tarafından
39+5 kız çocuk normal doğum yaptım:) normal muayene randevum var di gittik suyu bitmişti suni sancı ile doğurdum sağlıkla kucağına al canım. 
(25 puan) tarafından
Allah analı babalı büyütsün teşekkür ederim canım aminnnm
0 oy
(2,127 puan) tarafından
39 hastalıktı tam kız bebeği 
(25 puan) tarafından
Allah analı babalı büyütsün
(2,127 puan) tarafından
Amin canım sende sağlıkla al kucağına inşallah ❤️
0 oy
(3,323 puan) tarafından
37 de ikizlerimi doğurdum sjsj
(25 puan) tarafından
Allah analı babalı büyütsün inşallah
0 oy
tarafından
39hafta4 son anda sezeryan
(25 puan) tarafından
Allah analı babalı büyütsün
0 oy
(187,414 puan) tarafından
38+5 ve 39+5
(25 puan) tarafından
Allah analı babalı büyütsün
0 oy
tarafından

İlkini 35. Haftada ikinci mi 38 de 3. Mu 38 de 4. Mu de 37 de:D

(25 puan) tarafından
Ohoho hepsi de erken gelmiş maşallah:) inşallah sonuna kadar beklemem bende bıktım valla
0 oy
(9,259 puan) tarafından
İlki 41+3 ikinci 38+3
(25 puan) tarafından
Allah analı babalı büyütsün
(9,259 puan) tarafından
Amin canım cümlemizinkini inşallah
0 oy
tarafından
37+5 de yaptım suyum geldi ,kendi isteğimle sezaryan oldum 
(25 puan) tarafından
Allah analı babalı büyütsün canım
0 oy
(5,740 puan) tarafından
39. Haftada ama sancım falan yoktu suni sancı sonrasında Sezaryen oldu
(25 puan) tarafından
Allah analı babalı büyütsün inşallah
0 oy
(1,451 puan) tarafından
İlk 38 de ikinci 37.de dogdu
(25 puan) tarafından
İkiside normal doğum mu Allah analı babalı büyütsün
(1,451 puan) tarafından
Evet normal
0 oy
(279 puan) tarafından
Tam 40+0 da geldi 
(25 puan) tarafından
Allah analı babalı büyütsün:) sonuna kadar beklemiş maşallah
0 oy
(330 puan) tarafından
38+4de normal dogurdum

Suan 30+3 haflaik hamilegim.bakalim.bu ne zamn gelicek
(25 puan) tarafından
Allah analı babalı büyütsün sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah
0 oy
(19,320 puan) tarafından
Ilki 40 haftalikken ikinci 40+5 haftalikken. 
(25 puan) tarafından
Allah analı babalı büyütsün maşallah
0 oy
tarafından

41+0.  ....:))

(25 puan) tarafından
Allah analı babalı büyütsün
tarafından
Amin ecmein

İlgili sorular

+4 oy
18 cevap 514 göst.
11 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 334 göst.
0 oy
4 cevap 190 göst.
28 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Bilgevgi (139 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 1,046 göst.
7 Eylül 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,182 soru

24,665,984 cevap

366,978 kullanıcı

...