0 oy
1,517 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Kızlar eşlerinizle nerde nasıl tanıştınız biz pubg mobileden tanıştık 1 buçuk senelik evliyiz :D

50 Cevaplar

0 oy
tarafından
Aynu kafede çalışıyorduk orda tanıştık:)
-Reklam-
0 oy
(5,843 puan) tarafından
Dayımın marketin tatli getiriyodu o bana ilk görüşte vuruldu ben hicbisey hissetmedim sonra söyleyenler oldu hareketlerine baktım efendi namazında falan olduğunu öğrendim hoşuma gitti genç yaşta namaz kılan erkek çok azdır dedim iyi biridir cok sukur pamuk gibi biri iyiki evlenmisim ama ailesini tanısam evlenmezdim kesin :)))
0 oy
(1,158 puan) tarafından
Arkadaş vesilesiyle tanıştık bir kaç ay konuştuktan sonra nisanlandik sonra da evlendik 2 ay içinde. 
0 oy
(6,340 puan) tarafından
Unide tanıştık aynı dönemdeydik 3 sinifin yazında da evlendik
0 oy
tarafından

  • Ekmek fırınında tanıştık ilk görüşte aşk :D
0 oy
tarafından
Okulun karşısında pastanede :D
0 oy
(31,458 puan) tarafından
Önce Facebook sonra cezaevi 
(1,185 puan) tarafından
Cezaevinde nasıl tanıştınız kız
(31,458 puan) tarafından
Ikm idik
(304 puan) tarafından
kız cezaewinde nasıl tanıştınız
0 oy
(4,757 puan) tarafından
Kapının önünde tanıştık ben süpürge yapiyordum oda savrula savrula geziyordu 2010da tanıştık 2017den beri evliyiz iki de kızımız var:))
0 oy
tarafından
Amcasiyla kurbanda da.naya girdik öyle tanıştık :)))
tarafından
Puhahaaa
0 oy
(484 puan) tarafından
Annemin lokantasında günlük müşterimizdi
0 oy
(2,702 puan) tarafından
Markette tanıştık 
0 oy
tarafından
Antalya'ya tatile geldiğinde gece klubunde tanıştım arkadaşımın arkadaşıydi o gün adımızı bile bilmediğimiz fotoğraf var şuan kizimin babası :)
0 oy
(17,127 puan) tarafından
ortak arkadaş tanıştırdı şimdi nerde bilmiyorum valla
0 oy
(13,632 puan) tarafından
Keşke hiç görmeseydim tanismasaydim Allah belalarını versin nefret ettim artık 
0 oy
(925 puan) tarafından
İş için gittiğim bir toplantıda beni görmüş, hoşuna gitmiş, ben onun orda olduğunu bile farketmedim. 4 yıl uzaktan takip etmiş, fırsat kollamış. Çalıştığımız kurumlar ortak iş yaptığı için adını kendisini biliyorum ama muhabbetimiz yoktu. Sonra facebooktan ekledi, yine konuşmadık. Bir gün bir şey sorma bahanesiyle iş yerime geldi, birkaç gün sonra benim ona işim düştü, sonra bi kahve içelim dedik, hay ben o kahvenin içine tüküreyim, o kahve hayatımın içine etti
0 oy
(1,024 puan) tarafından

Biz kafe de arkadaş vesilesi diyelim bir arkadaşım vardı oda arkadaşını çağırcaktı arkadaşıda yalnız almıyım başka arkadaşımı çağırıyım dedi Tabi ben o zaman biraz sessiz felan takılıyorum :D

Ben dedim tamam gelsin ne olcak dedim geldi oturdu gitti bizde kalktık arkadaşımla demesin mi kasiyer hesabınız ödendi sen bunu internetten bul hesap sor :D ne olcak dediğim adamla evliyim şuan :D tabi bazı zorlukluklardan geçtik anneannem sonunda kabağı patlattın başımızda dedi :D Şükür ama iyi ki o

0 oy
tarafından

Kız ailene nasıl söyledin oyundan tanıştık diye merak ettim bak:):) 

Bizde dört senelik evliyiz iki çocuğumuz var. Eşimin dayisi ile benim kuzenim evlendi onların düğünde tanıştık hemsehrim ama farklı yerlerde yaşıyorduk daha önce görmedim onuda. 

Orda beni görmüş faceden konuştuk falan öyle

0 oy
tarafından
Facebookta ama bekarlık en güzeli 
0 oy
tarafından
İnstagramdan tanısmıstık 3 ay konuştuk sonra kaçtık 11 ay evli kaldık ayrıldık keşke hiç tanımasaydım diyorum 
0 oy
(5,161 puan) tarafından
Eşim Giresunlu ben Adanalı eşimin askerlik arkadaşı Benim lise arkadaşımın manitasiydi  eşim Ahmet'e ben ciddi düşünen biri ile tanışmak istiyorum demiş Ahmet sevgilisine demiş arkadaşım da bana dedi o şekilde tanıştık biz evlendik onlar ayrıldı ☺️☺️

İlgili sorular

0 oy
22 cevap 1,546 göst.
0 oy
11 cevap 732 göst.
0 oy
26 cevap 1,614 göst.
0 oy
53 cevap 2,367 göst.

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,626 cevap

367,022 kullanıcı

...