0 oy
1,517 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Kızlar eşlerinizle nerde nasıl tanıştınız biz pubg mobileden tanıştık 1 buçuk senelik evliyiz :D

50 Cevaplar

0 oy
(1,185 puan) tarafından
Biri bugün Bi post açmıştı kocasi karikatür atmıştı:D o aklıma geldi beni sana kim tavsiye etti diyor kadin ne bileyim düşmanım coktu diyor  adam öyle iste :D
-Reklam-
0 oy
(5,118 puan) tarafından
Annesiyle teyzem vesile oldu :)) biri bende bekar oglan var demis biri bende bekar yegen var demis oyle boyle dört senelik evliyiz çok şükür 
0 oy
(12,998 puan) tarafından
Akrabayiz biz gerçi o güne kadar onu görmemiştim ama neyse velhasıl babası biz birbirimizi görmeden babamdan istemiş tanıştırdı oyle
0 oy
(2,127 puan) tarafından
Gazi Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi Z19 sınıfı :) 
0 oy
tarafından

Görücü usulü, 5 dk. Görüşme, 4 gün sonra evlendik, şuan 33 haftalık hamileyim:woot:

0 oy
(330 puan) tarafından
Abimin kınasında görmüştük birbirimizi şimdide 5 yıllık evliyiz 
0 oy
(3,104 puan) tarafından
İnstagram dan tanıştık 6 ay içinde Nisan düğün oldu :) meğer ayni liseden mezun olmuşz benden 1 yas büyük ama ben asla lisede hatırlamıyorum onu arkadaşlarını bile biliyorum lisedeki ama kendisini asla hatırlamıyorum oda beni hatırlamıyor :) şimdi senedr evliyz 1 yaşında kızımız var
0 oy
(1,272 puan) tarafından

Esimin enistesiyle benim enistem tanisiyorlar hatta esim enistemin uzaktan akrabasi oluyo enistesi enisteme sormus akli basinda bi kiz geziyoruz diye enistemde baldizim var demis ben ozamn unideydim kabuletmedim daha sonra uni bitti aradan2 sene kadar gecti yine ayni muhabbet olmus ablam bana hastaneye geliyorlar dedi  sonra esim benim calistigim hastaneye geldi orda oturup tanistik ilk goruste asik olduk ikimizde birbirimizi begendik 4 ay kadar konustuk bu sefer benim ailem kabul etmiyor esim  bi taraftan agliyo ben bitaraftan  daha sonra ailemi bisekilde ikna ettik 4 ayda nisanli kaldik 3 senedirde evliyiz1buçuk  yasinda oğlum var :)

0 oy
(6,959 puan) tarafından
On sene once kiz arkadasimin ailesiyle birlikte tatile gitmistik, orda katildigimuz tekne turunda tanistik :)
0 oy
(1,121 puan) tarafından
Ben dondurmacıda çalışıyordum onun da tayini benim memlekete çıkmış geldiği ilk sene iki arkadaşıyla birlikte gelirlerdi dondurma yerlerdi bende herkese olduğu gibi hoşgeldiniz beş gittiniz der uğurlardım ama eşimden için de ay ne kadar tatlı sıfatı var derdim içten içe ☺️tabi amacım evlilik falan değildi zamanla sık sık ve tek gelmeye başladı uzun zamanın sonunda konuşmaya başladık arkadaşça sonra işler değişti birden ciddiye bindi ben anlamadan dedim ben evlilik düşünmüyorum demekki büyük konuşmuycan şimdi evliyiz bı de 9 aylik kızımız var ☺️ çok şükür ilk günki gibi bazı durumlar hariç hiç değişmedi Allah bozmasın ♥️

İlgili sorular

0 oy
22 cevap 1,546 göst.
0 oy
11 cevap 732 göst.
0 oy
26 cevap 1,614 göst.
0 oy
53 cevap 2,367 göst.

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,626 cevap

367,023 kullanıcı

...