0 oy
321 göst.
Diğer kategorisinde (8,859 puan) tarafından

eşim bunu bi dinlenme tesisinden almis bize cok fazla niye aldin falan dedim ama almis bunu buzluga koysam olur mu biz yiyemeyiz enazindan kahveye falan gelen olursa yanina koyarim diye dusundum.

image

6 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Lokumu buzlugun altına koy bir kavanoza koyup
-Reklam-
0 oy
(3,446 puan) tarafından
Çikolata buzlukda saklanıyor da lokumu hiç denemedm güzelce strecle alt kısıma koy bişey olmaz heralde
(8,859 puan) tarafından
insallah ya yazik olacak birde pahali yani
(3,446 puan) tarafından
Hergun bir fincan kahve bir tane ye azalır esin evde olunca onun önüne getir erir gider kiz
(8,859 puan) tarafından
tamda diyete girecektim valla yaa hic iyi olmadi
0 oy
(2,938 puan) tarafından
Çikolata buzluğa köy lokumu cam kovonaza koyup serin gölge yerde saklayınız
0 oy
(39,744 puan) tarafından

Dolaba koy buzluğa değil bişey olmaz. Eşim de almıştı bana sarıların tadını pek begenmemistim diğerleri fena değil çocuklar lopur lopur yemişti o yüzden fazla kalmadı bizde :D

(8,859 puan) tarafından
bizde bi cocuk var oda yemez
0 oy
tarafından
Evet saklanıyor 
0 oy
tarafından
Koy koy buzlugada testereyle kesersiniz :D ben koydum bide onu misafire çıkardım milletin dişi kirilacakti

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 665 göst.
8 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Eymen kuşum (8,859 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 392 göst.
19 Ocak 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
34 cevap 1,499 göst.
3 Eylül 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 339 göst.
19 Şubat 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde Sorucukk (135 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,631 soru

24,671,488 cevap

367,283 kullanıcı

...