eşim bunu bi dinlenme tesisinden almis bize cok fazla niye aldin falan dedim ama almis bunu buzluga koysam olur mu biz yiyemeyiz enazindan kahveye falan gelen olursa yanina koyarim diye dusundum.
Dolaba koy buzluğa değil bişey olmaz. Eşim de almıştı bana sarıların tadını pek begenmemistim diğerleri fena değil çocuklar lopur lopur yemişti o yüzden fazla kalmadı bizde
1,512,631 soru
24,671,488 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın