Bursalısın diye hatırlıyorum hangi mahalle orası
Bir ara teyzemlerin orada da dolanıyormış polisler gece devriyesi sık sık atmaya başlayınca gitmişler
1,512,339 soru
24,667,964 cevap
367,099 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın