Madem bu kadar kırılıyorsunda neden halen gitmeye devam ediyorsun neden tavır almıyorsun neden kendini yoruyorsun kendini savunmaya başladığın an zaten kaynananin ilk lafı ne yaptın ki olacak nankörlük olcak.
Sinir oluyorum kendini düşünmeyen kadınlara kusura bakma ama canım aaaa yani
Yaa bu kaynanalar kapatılsın haaa yetti valla
1,512,514 soru
24,670,162 cevap
367,210 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın