Karpuz yerken bu posta denk gelmem de şans esim biraz ayarsız olduğu için aşırı büyük alir karpuzu sanki evde ordu yaşıyoruz gibi,azcık o huyunu törpüledi şimdi orta boylarda alıyo dün yarısı bitti yarında diğer yarısında insallah Ben bozulmasın diye yediğimiz kadarını doğrayıp kalanını strecleyip dolaba atıyorum baya iyi duruyo o şekilde
Valla biz haftada iki kere kocamam karpuz alıyoz kızım her sabah akşam sürekli babbuuun diyo kapuz diyo yani bizde çok seviyoruz bazen yemek yapmıyorum peynir karpuz felan yiyoruz
1,512,701 soru
24,672,589 cevap
367,343 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın