0 oy
2,213 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (685 puan) tarafından
Ne sıklıkla duş alıyorsunuz belki saçma bı soru ama karşı komşum var her gelmeye tuhaf bir kokusu var o koku geliyor ben ise en fazla 2-3 günde bir duş alıyorum kendimi kokuyor gibi hissediyorum sorun bende mi bilmiyorum çok aşırı bı koku hassasiyetim var 

55 Cevaplar

0 oy
(64,961 puan) tarafından
kendi kokuma gelemiyorum baskasininki daha agir geliyo yazın günlük eger o gun dışarı ciktiysam aradanalmadigim oluyo yada boyundan asagisini yıkıyorum 
(685 puan) tarafından
Vallaha bende öyleyim yaz kış acayip terliyorum
(64,961 puan) tarafından
benimde dogumdan sonra kaldi ustumde iki hareket edeyim sacim bile yikanmis gibi oluyo komple vucudum ter icinde oluyo
(685 puan) tarafından
Bende hep vardı o yüzden o iki doğumdan sonra bile kaynanam çok kızdı çok duş alma dikislerinde bişey olur diye birde ben sıcak suyu çok severim hep sıcakta yapıyorum diye40 olduğum zamanlsr bayılacak gibi oluyordum banyoda vallaha kapıda eşim bekliyordu düşün
-Reklam-
0 oy
(5,792 puan) tarafından
Ben de kokunca

Şaka şaka en gec 2 gune bie yanı. Şu an da almak ısıtıyorum mesela ama alamıyorum. Cunku cocuklar uyansa duymam felan cok pimpirikliyim eşim. Yok yarın artıık 
(685 puan) tarafından
Vallaha bende oyleykm ben kaynanamla bir duruyorum ama odamda tuvalet banyom ayrı diye kapıyı açtım cocuksr zaten benim yanımda hemen iki sabunlar bir kese çıktım napim yoksa uyuyamam
0 oy
(298 puan) tarafından
Sabah akşam kendimi duşta buluyorum bu sıralar 
(685 puan) tarafından
Çünkü cooook sıcak
(298 puan) tarafından
Bide yaz günü bu sıcakta grip oldum düşünebiliyor musun :D
(685 puan) tarafından
Bekarken bende aynı öyleydim milelt kışın grip olurdu ben yazın dhddhdhdh
0 oy
(694 puan) tarafından
Her gün mutlaka alırım. Nadiren 2 veya 3 günde 1 alırım. Kendimi çok kötü hissediyorum almazsam enerjim düşüyor
(685 puan) tarafından
2-3- gün olduğu zamanlar da genelde kış ayı oluyor
(694 puan) tarafından
Aynen. Veya misafirlikteyken de alamıyoruz bazen
0 oy
(1,204 puan) tarafından
Yaz kış hergün 
0 oy
(8,909 puan) tarafından
Her gün bazen günde 2 kere 
0 oy
(11,989 puan) tarafından
Haftada 2 kere alırım en kötü 
0 oy
(1,191 puan) tarafından
Yaz yanı duruma göre degısıyo bazen 2 gune bır bazen hergun terledıysem falan alırım hemen cok rahatsız olurum yanı
0 oy
(3,620 puan) tarafından
Yaz kis farketmez hergun mutlaka 1 kere.yaz olunca hatta bazen 2 
0 oy
tarafından
Hava sıcak küçük bebegim var Allah'tan oturabiliyor. Hergun duş var alıp kucağıma giriyorumonce kendim sonra onu yıkıyorum:)) 

Evlat guzel şey ya ❤️
0 oy
(2,381 puan) tarafından
Yazın hergun , günde kaç defa aldığımi hatırlamayacak kadar, kışında bir dolu bir boş 
0 oy
(6,090 puan) tarafından
Mutlaka her günde bir. Yazın sabah akşam. Gece çok terliyorum çünkü :(
0 oy
(4,591 puan) tarafından
Sabah işe giderken 8 de bi aldim aha demin yine aldım elimde olsa gunde 5 sefer alirim
0 oy
(940 puan) tarafından
Valla duştan çıkınca bile terliyor insan o derece sıcak havalar her gün alınmalı bence ama çocuk varken bazen biraz aksıyor ister istemez 
0 oy
(10,286 puan) tarafından
Yaz kis farkwtmwz hergun dusa girer keselenirim pis hossederim kendimi
0 oy
tarafından
Yazın her gün alıyorum kışında 3 günde bir :) 4. Gün küflenmiş hissediyorum kendimi 
0 oy
(10,061 puan) tarafından

Walla bu aralar ultra sıcak günde 5 vakit alınmalı :D

0 oy
(16,379 puan) tarafından
Utanmasam suyun altında oturcam.arada da aklıma geldikce yüzüme kafama şu vuruyorum
0 oy
tarafından
Yazın hergun bazen günde iki defa 
0 oy
tarafından
Şuan hergun kışın iki güne bir 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 351 göst.
23 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde M.a.y.ezo (698 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 614 göst.
15 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 356 göst.
20 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 1,022 göst.
1 Şubat 2023 Güzellik-Bakım kategorisinde Esra1212 (267 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,324 soru

24,667,790 cevap

367,083 kullanıcı

...