0 oy
246 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar hurmayı hani rahim açılsın diye yiyoduk gebelik döneminde.ama şimdi doğum yaptım hurma süt yapar diyolar .aklıma takıldı dikişli vs yim hani bı zararı olurmu acaba

10 Cevaplar

0 oy
(623 puan) tarafından
Yoo bol bol ye süt yapıyo
-Reklam-
0 oy
(1,794 puan) tarafından
Hiç bir zararı olmaz aksine faydası olur 
0 oy
tarafından
Yok zararı olmuyor ben çok yedim doğum sonrası süt olsun diye işe yarıyor 
0 oy
(1,511 puan) tarafından

Zararı olmaz yiyebilirsin, süt de yapar :)

0 oy
tarafından
Ye bol bol sütun  olur ben çok yedim
0 oy
(1,012 puan) tarafından
Hiç bı zararı olmaz süt kalitenizi arttirir
0 oy
(17,492 puan) tarafından
Ben yemiştim süt yapar demişlerdi vana da 
0 oy
tarafından
Canım sıkıntı yok yiyebilirsin aksine çok güzel süt yapıyor yanina bir bardak sütle 
0 oy
(16,378 puan) tarafından
Bol bol ye.sutun hem bol olur hem tatlı olur bebek çok güzel emer bacim
tarafından
Çok sağol canim
0 oy
tarafından
Kesinlikle Süt yapiyor . Liflere de cok faydasi var . Muhakkak 40 gun yemeye gayret et derim .meryem validemiz de yemis  :) 

 
tarafından
Sağol canim

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 282 göst.
3 Ocak 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Damla berna (3,746 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 292 göst.
9 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Asabii (1,455 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 166 göst.
1 Eylül 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sebnem (141 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 538 göst.
7 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde YAVRULARIMM (4,047 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,779 cevap

367,418 kullanıcı

...