Kızlar pzt günü erzak kabı sipariş ettim Trendyol dan . Sabah 9 da dağıtıma çıkmistir diye msj geldi. Aha saat 4 e geliyor hala gelmedi. Uygulamada da hala dağıtımda diyor. Bu saate kadar gelmesi lazimdi.
MNG kargo ile geliyormuş. Geç mi gelir? Yarına kalır mı?
1,512,782 soru
24,673,749 cevap
367,417 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın