Kızlar pzt günü erzak kabı sipariş ettim Trendyol dan . Sabah 9 da dağıtıma çıkmistir diye msj geldi. Aha saat 4 e geliyor hala gelmedi. Uygulamada da hala dağıtımda diyor. Bu saate kadar gelmesi lazimdi.
MNG kargo ile geliyormuş. Geç mi gelir? Yarına kalır mı?
1,512,765 soru
24,673,443 cevap
367,406 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın