1: Müşterilerin çoğunluğu görüşmeler kayıt altında diye firmaya sövüyor bagiriyor ve tehdit ediyor üzgünüm gençler bizi dinleyen müdürlük değil kalite ekibi sebebi müşteri temsilcisi yanlış bir işlem yaparsa müşteri mağdur olmasın maddi kaybı varsa iadesi yapılsın vs. Ve şikayet ettiğinizde bu müşteri temsilcisine eğer siz haklıysaniz -10 puan olarak gidiyor hem priminden oluyor hemde şikayeti coksa tutanak alıp üsten atılıyor.
2: İptal edicem diye boş tehdit savuranlara sessize alıp bende sövüyorum inanın umurumuzda değil sizin iptal etmeniz sonuçta bizim bi kaybımız yok
3: Taahhutunuz bittiğinde siz bizi arayıp taahhüt yaparsanız biz mevcut indirimli fiyatları veririz ancak siz iptal edicem deyip firma sizi aradığında kampanya sunulursa bunu kesinlikle kabul edin çünkü ikna kampanyasıdir.
4: İkna kampanyası yapmayı biz çok sevmeyiz çünkü primi yok ve çok zaman alır ama siz iptal edicem derseniz sizi aralıklarında sunulur
5: Merak ettiğimiz kişileri rehbere ekleyip whatsapptan resimlerine bakıyoruz
Haa birde şeyy var ))) müşteri temsilcisi sizi hatta bekletiyorsa bu acemi olduğunu gösterir o sizi bekletirken takım liderlerine veya destek egitmenlere soru sorar. Tecrübeli olan zaten herseyi tıkır tıkır yapar )
Merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniiiiz