0 oy
177 göst.
Diğer kategorisinde (8 puan) tarafından
Merhabalar ben iki sağlıkli embriyo transferi oldum

Bugün 12. Günüm ve test verdim 92 çıktı çok düşük geldi bana çok üzüldüm hemşirem de muhtemelen bir tanesi tutmuştur ondan böyle düşük dedi başına gelen varmı siz ne durumdaydiniz

3 Cevaplar

0 oy
(921 puan) tarafından
Bazı doktorlar hcg ikiz gebelikle ilgisi yok diyolar o yüzden en net ultrasonda belli olur hayırlısı olsun hakkınızda 
-Reklam-
0 oy
(13,349 puan) tarafından
İkiz gebelik hcg ile anlaşılmaz ki 
(8 puan) tarafından
Yani çok düşük olduğu için hemşire tek bebekler böyle ikizler yüksek manasında konuştu
0 oy
(3,233 puan) tarafından
Canım ben korunmasız ilişkiden 13 gün sonra test verdim 300 küsür çıktı hcg . Ve 5 6 hastalıktan tekrar verdiğim de ise 108 binler de idi doktor ikiz olabilecegini söyledi ama tek bebektei :) olağanüstü yükselme vardı 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 173 göst.
0 oy
38 cevap 1,358 göst.
0 oy
2 cevap 274 göst.
11 Ocak 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Busra. Esen12 (4,061 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 811 göst.
22 Ekim 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Linkin (27,116 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,589 soru

24,671,120 cevap

367,267 kullanıcı

...