Ve ben bu abiye mi gitmek istiyorum bu elbise benim nikah elbisemdi masraf etmek istemiyorum eşimde damatlığını giyecek hiç deforme olmadan duruyor elbise ve damatlık sizce olur mu bu elbise
Üzerimdeki duruşu
1,512,456 soru
24,669,381 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın