Ve ben bu abiye mi gitmek istiyorum bu elbise benim nikah elbisemdi masraf etmek istemiyorum eşimde damatlığını giyecek hiç deforme olmadan duruyor elbise ve damatlık sizce olur mu bu elbise
Üzerimdeki duruşu
1,512,519 soru
24,670,265 cevap
367,213 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın