Arkadaşlar temelden daire almaya karar verdik bina 4 katlı olucak sizce en üst katmi bir alt katını yani 3.kati olmalı fikrinize ihtiyacım var oturanlar olumlu olumsuz yönleri nelerdir ?
Valla biz en ust kattayiz super asagilarda su geri tepiyo mutfaktan yok efendim banyolardan su damliyo asagiya bizim hic bi sıkıntımız yok (insallah asansore bisey olmaz )
1,512,367 soru
24,668,270 cevap
367,117 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın