0 oy
75 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,824 puan) tarafından
Kızlar lekelenme oldu acile geldim doktor yok bekleyince sıkıntı olmaz dimi ve nasıl kontrol eder

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kanaman çok şiddetli değilse problem olmaz bence . Doktor muhtemelen alttan ve karnindan ultrasonla bakar canm 
(1,824 puan) tarafından
Alttan baktı canım pembe şekilde kanama alanı yok içerde istirahat dedi
(1,824 puan) tarafından
İlaç verdi sıkıntı olmaz dimi neden olmuştur ki kanama
-Reklam-
0 oy
tarafından
Kanamada alttan pek bakmıyorlar sebebini bulamazlarsa baktı benim doktor devlette karnımdan muayene etmişti. Özelde başta öyle yapmıştı. Kan uyuşmazlığı falan varmi 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 245 göst.
4 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde M.K. (2,911 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 1,094 göst.
25 Ağustos 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde eslemree (1,824 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 83 göst.
19 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Csi (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 135 göst.
15 Nisan 2025 Diğer kategorisinde MusavireAnne (2,660 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...