Bizim burda da öyle maalesef. 9 10 tane kocaman bi de. Çiğ et kemikle besliyolar. Site içinde park var oyun alanı var inemiyorum. Köpek canı daha değerli, okullar açılacak nasıl gitces bilmiyorum zaten yaz boyu site içindeki parka bile inemedik. Belediyeyi arıyoruz e onlar kısırlaştırıldı cevabı aliyoruz sanki benim derdim kısırlığıyla
1,512,755 soru
24,673,400 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın