0 oy
146 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (3,110 puan) tarafından
Kizlar kızım 16 aylık hiç kullanmadm bu zamana kadar leke çıkarıcı. Elimde sabunlayp bekletiyodm bi gece ama bazende unutuyorum. Zor geliyor bazen.. şöyle güzel bi leke çıkarıcı önerisi olan varsa alırım . Siz hangi leke çıkarıcıyi kullanıyorsunuz 

2 Cevaplar

0 oy
(14,708 puan) tarafından
Farmasi oxi ve ebebek çamaşır suyu tozu 
-Reklam-
0 oy
(2,665 puan) tarafından
My rabbit , memnunum trendyoldam bi bak canım, temiz içerikli hemde 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 270 göst.
12 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Guness.ozlem (60 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 248 göst.
0 oy
7 cevap 390 göst.
0 oy
6 cevap 334 göst.
1 Eylül 2022 Diğer kategorisinde Heyecanliianneee (21 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,796 soru

24,673,907 cevap

367,428 kullanıcı

...