Evet bende 6alniz bakıyorum ilk bebeyim ve qurbetciyim hickimse yok yanımda eşim sabh gider akşam gelir hem acemi olduğum için ilk başlarda çok zordu yavaş yavaş oyreniyoruz Elhamdülillah şimdide dış dönemi çok huysuz çok yoruyor beni spa ben bakmayı becerdiyime görə hər kəs becerir ya
1,512,245 soru
24,666,759 cevap
367,040 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın